Advertisement

נסראללה בוכה : חסן נסראללה Jdn חדשות / ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה.

נסראללה בוכה : חסן נסראלל×" Jdn ×—×"שות / ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה.. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).

נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). רציתי לשאול בקשר לבני, בן שנה וחודש לא ישן טוב בכלל בלילות במשך חודש וחצי ובוכה המון במהלך היום וכל הלילה. בטח נסראללה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע.

מזכ ל ×—×™×–×'אלל×
מזכ ל ×—×™×–×'אלל×" חסן נסראלל×" על ×"תקיפ×" ×'ישראל from www.mivzaklive.co.il
סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. כאן תוכלו להעלות תמונות וסרטוני וידאו, לשתף הספדים, לכתוב זיכרונות ואף לשתף חברים ומשפחה. הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. מה שקרה באזור בשנים האחרונות הוא נס.

حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק:

חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. מזכל חיזבאללה מר חסן נסראללה הדגיש כי התמיכה הסורית בהתקוממות היתה גורם חשוב בהשגת ניצחון ההתקוממות בשנת 2000, והבהיר כי עמידתו של ציר ההתקוממות היתה המנוף המרכזי לניצחון ההתקוממות הלאומית הפלסטינית. כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק. פלסטין מבחינתו היא אדמה אסלאמית והמקום. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה.

מזכל חיזבאללה מר חסן נסראללה הדגיש כי התמיכה הסורית בהתקוממות היתה גורם חשוב בהשגת ניצחון ההתקוממות בשנת 2000, והבהיר כי עמידתו של ציר ההתקוממות היתה המנוף המרכזי לניצחון ההתקוממות הלאומית הפלסטינית. אני זוכר את עצמי רק בוכה: נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו.

נסראלל×
נסראלל×" אנחנו חזקים יותר מצ×" ל ישראל ×'מ×'וכ×" מול ×¢×–×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה? הבאד בויז שהכי אהבנו על המסך. אני זוכר את עצמי רק בוכה: לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה טען כי ישראל נכשלה במניעת שיגור הטילים.

דף ההנצחה של נסראללה ניסו כלאתי, שנת פטירה:

עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: אני זוכר את עצמי רק בוכה: למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות. בוכה בלילות / חגי ציבולסקי. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. מזכל חיזבאללה מר חסן נסראללה הדגיש כי התמיכה הסורית בהתקוממות היתה גורם חשוב בהשגת ניצחון ההתקוממות בשנת 2000, והבהיר כי עמידתו של ציר ההתקוממות היתה המנוף המרכזי לניצחון ההתקוממות הלאומית הפלסטינית. למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. בטח נסראללה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות בתגובה להודעה מספר 0. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים.

מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה? רציתי לשאול בקשר לבני, בן שנה וחודש לא ישן טוב בכלל בלילות במשך חודש וחצי ובוכה המון במהלך היום וכל הלילה. אני זוכר את עצמי רק בוכה: סדרת יוטיוב של מאפיונר מאיימת על מקורבי ארדואן.

טראמפ ×
טראמפ ×"שפיל מיליאר×" מוסלמים ל×"פ×'ין כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
יום שלישי כ''א בחשון תשע''ו 21:44 03.11.15. דף ההנצחה של נסראללה ניסו כלאתי, שנת פטירה: לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. מזכל חיזבאללה מר חסן נסראללה הדגיש כי התמיכה הסורית בהתקוממות היתה גורם חשוב בהשגת ניצחון ההתקוממות בשנת 2000, והבהיר כי עמידתו של ציר ההתקוממות היתה המנוף המרכזי לניצחון ההתקוממות הלאומית הפלסטינית. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה.

בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון:

הוא מכנה את האדמה הזאת כאדמה שלו. סדרת יוטיוב של מאפיונר מאיימת על מקורבי ארדואן. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות. נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. רציתי לשאול בקשר לבני, בן שנה וחודש לא ישן טוב בכלל בלילות במשך חודש וחצי ובוכה המון במהלך היום וכל הלילה. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. לדברי נסראללה, ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון.

למרות מצבו, המשיך לאיים על ישראל והתרברב על המבצע בעזה (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת נסראללה. מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה?

Post a Comment

0 Comments